2011. november 29., kedd

Nagyon jó Óriás Játékcsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Aukciómon egy hatalmas játékcsomagra tudsz licitálni!!
17darab játék van a csomagban!! Hiányosak /vagy javítani valók!!
De így ünnepek elött nagyon jó ha van otthon egy ügyes apuka vagy nagypapa és ha meg tudja csinálni a játékokat nagyon sokat lehet spórolni vagy keresni!!
Pár darbot tudom mi a hibája vagy hiányossága azt leírom de van amit nem néztem meg és azt én sem tudom jó vagy nem!!
Az autó pálya az elektromos az tökéletesen működik csak a két húrok nincs meg hozzá de anélkül is tök jó pályát lehet építeni belőle!!
Neon hold körüli autópályához a kisautók nincsenek meg de bármilyennel helyettesíthető és 2 olyan rész hiányzik ami abszolut nem fontos eleme!! A koponyás is világit de nekem füstöt nem fulyt így fére tettem!!! A bálnás társas jó csak hiányzik a horgászbot ami könnyen beszerezhető vagy pótolható!! A HotWheels pályából a transformers hiányzik de így is lehet vele játszani az autó is meg van!! A Land Rowert nem néztem meg és nagyon a többit sem és van ami elindul utánna nem stb!!
Licitálj bátran nagyon megéri!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-30 18:30
. Nagyon jó Óriás Játékcsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft